Ford KA+ μόνο με 5 πόρτες

410

Το αυτοκίνητο ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική σχεδιαστική γραμμή από τον προκάτοχό του. Η εποχή του «New Edge Design» και του «kinetic design» αποτελεί παρελθόν. Εφαρμόζοντας μια εντελώς νέα προσέγγιση, οι άνθρωποι της Ford ανέτρεψαν την εικόνα ενός πρωτοποριακού για την εποχή του αυτοκινήτου, προβάλλοντας ταυτόχρονα τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας, κυρίως στο εμπρός μέρος, κάνοντας πραγματικότητα όλα τα στοιχεία που εμπεριέχονται στη δέσμη των σχεδιαστικών επιλογών του παραπάνω κωδικού.

Επιπλέον, το νέο Ford KA+ διατίθεται αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, με σχεδιαστικές πινελιές που εντοπίζονται στη μεγάλη εμπρός γρίλια, τα τονισμένα φτερά, έντονη κλίση του παρμπρίζ και τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.

ford-ka+

Το νέο KA+ μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με το Fiesta. Μόνο που εδώ παρατηρούμε μια αύξηση στο συνολικό ύψος κατά 29 χιλιοστά (1.524 χιλ., έναντι 1.495 χιλ. του μεγαλύτερου Fiesta), ενώ είναι μικρότερο σε μήκος κατά 40 χιλιοστά (3.929 χιλ. έναντι 3.969 χιλ.), διατηρώντας πάντως το ίδιο μεταξόνιο (2.489 χιλ.).

Με βάση τα παραπάνω υπήρχε κάποιος περισσότερος χώρος για τη δημιουργία μιας πιο ευρύχωρης καμπίνας, κάτι που δεν το άφησαν ανεκμετάλλευτο οι άνθρωποι της Ford. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών παρουσιάζει μια σημαντική αύξηση στη χωρητικότητά του, που πλέον φτάνει τα 270 λίτρα.

Ένας επίσης σημαντικός παράγοντας στη μείωση του κόστους είναι και ο βενζινοκινητήρας, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο ατμοσφαιρικός Duratec 1,2 λίτρων Ti-VCT, γνωστός από το Fiesta. Η απόδοση του 16βάλβιδου μηχανικού συνόλου είναι 85 ίπποι.

Η παραπάνω απόδοση, όπως και η ροπή των 11,4 χλγμ., ας μην κρυβόμαστε, μπορεί να ικανοποιήσει μόνο αυτούς που κινούνται αποκλειστικά εντός αστικών κέντρων, όπου οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο μεγάλες. Από εκεί και πέρα, το έργο του γίνεται δύσκολο, καθώς ναι μεν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 1.009 κιλά, αλλά η ισχύς του απλώς δεν δείχνει ικανή για να κινηθεί για κάτι παραπάνω, απλώς το κάνει να κινείται αξιοπρεπώς.

Επίσης, να αναφέρουμε ότι το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων διαθέτει μακριά κλιμάκωση, στην έκδοση ECO, με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση (4,8 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με την εταιρεία) και αντίστοιχα τις εκπομπές ρύπων CO2, που φτάνουν τα 110 γρ./χλμ. Αναλόγου επιπέδου είναι οι επιδόσεις, καθώς για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση το KA+ χρειάζεται 13,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 166 χλμ./ώρα.

ford-ka+

Εντός αστικού περιβάλλοντος το KΑ+ τα καταφέρνει. Ο σχετικά μικρός κύκλος στροφής, με τις 2,6 στροφές του από άκρη σε άκρη, το ακριβές τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση και τους μικρούς προβόλους βοηθούν στους επιτόπιους ελιγμούς. Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, δεν έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με το Fiesta (McPherson εμπρός και ημιάκαπτο άξονα πίσω).

Πάντως, για τις εκδόσεις που προορίζονται για την ασιατική αγορά και την αγορά της Ν. Αμερικής, η αντιστρεπτική δοκός στους εμπρός τροχούς είναι 47% πιο άκαμπτη. Το αποτέλεσμα είναι το νέο KA+ να δίνει μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες και να έχει μειωμένες κλίσεις.

Το νέο Ford KA+ είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, Trend Essential και Trend Ultimate, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 10.970 ευρώ.

 

Στην ίδια Κατηγορία


Το Axiaplus, θεωρεί δικαίωμα του αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Facebook. Εντούτοις, τονίζουμε ρητά πως δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.

σχόλια