Νέες προτάσεις σοκ του Υπουργείου Παιδείας: Δωρέαν φοίτηση στα ΑΕΙ όσων κρίνονται αναγκαίοι για τη μελλοντική κοινωνία

381

«Μισάνοιχτη»  αφήνει την πόρτα της δωρεάν τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με την εισήγηση της επιτροπής που έχει στα χέρια του ο Νίκος Φίλης τονίζεται ότι:  «Το κράτος θα πρέπει να κοστολογήσει τις σπουδές και να δώσει τη δυνατότητα να σπουδάσουν δωρεάν στα ΑΕΙ τόσοι όσοι κρίνονται αναγκαίοι για τη μελλοντική κοινωνία», υπογραμμίζεται στα «Πορίσματα του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία» ανοίγοντας ουσιαστικά παράθυρο για επιβολή διδάκτρων στα πανεπιστήμια της χώρας.

Εάν κάτι τέτοιο εφαρμοστεί θα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προεκλογική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ που εισηγούνταν την αποδέσμευση της απόκτησης του απολυτηρίου λυκείου από την είσοδο στα πανεπιστήμια, την ελεύθερη πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση και τη μετεξέλιξή της σε ελεύθερη είσοδο σε σχολές χαμηλής ζήτησης.

Μέσα στο πολυσέλιδο πόρισμα Λιάκου περιλαμβάνεται και η πρόταση περί «κοινωνικής εργασίας» των μαθητών λυκείου. Όπως εξηγεί, το «Πρόγραμμα Κοινωνικής Εργασίας για τους μαθητές λυκείου περιλαμβάνει δράσεις όπως η προσφορά εργασίας σε μια δομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα της ειδικής αγωγής, των προσφυγικών ομάδων, η βοήθεια σε κατ’ οίκον προγράμματα για ηλικιωμένους, τραυματίες, σε προγράμματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος όπως η αναδάσωση και καθαριότητα του σχολείου ή κοινών χώρων και άλλες παρόμοιες δράσεις. Ο συντονισμός των προγραμμάτων αυτών θα γίνεται από εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη της παρακολούθησης της πορείας των μαθητών, αλλά και της υποστήριξής τους όπου χρειαστεί».

Ο μαθητής, μάλιστα, που θα προσφέρει «οικειοθελώς» κοινωνικό έργο, θα αξιολογείται με κανονική βαθμολόγηση.

 

Στην ίδια Κατηγορία


Το Axiaplus, θεωρεί δικαίωμα του αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Facebook. Εντούτοις, τονίζουμε ρητά πως δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.

σχόλια