Η Κλόκοβα, η περιβαλλοντική οργάνωση Μεσολογγίου και τα 150 εκατ.

212

Και επειδή γίνεται λόγος για οδικούς άξονες, συμβάσεις παραχώρησης και κέρδη των εργολάβων, μου έκανε εντύπωση που έπαιξε παντού το έργο της Ιονίας Οδού, σε όλες τις εφημερίδες και τα σάιτ, παρέα με τις αναγκαίες διαφημιστικές καταχωρίσεις, που επιτέλους ολοκληρώθηκε. Μόνο που δεν έγινε καμμιά κουβέντα για τα διόδια, πόσα θα πληρώνουμε αλλά και πόσα έπαιρναν επί χρόνια οι προνομιακοί εργολάβοι από τα διόδια στις Αφίδνες στην Αθηνών – Λαμίας!

Αλλαγή μελέτης

Και ήρθε στο μυαλό μου εντελώς συμπτωματικά αυτή τη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ του Μεσολογγίου, η παρέμβαση της οποίας είχε οδηγήσει στην ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΛΕΤΗΣ του έργου στην Κλόκοβα και την επιβάρυνση του Δημοσίου κατά 150 εκατ. ευρώ, ποσόν που κατά συνέπεια ωφελήθηκε ο εργολάβος, με τη συνδρομή του υπουργείου αλλά και της Δικαιοσύνης! Αλήθεια, έψαξε ποτέ η Δικαιοσύνη ΠΟΙΑ είναι αυτή η περιβαλλοντική οργάνωση, ποια είναι τα μέλη της, πότε ιδρύθηκε, τι άλλο έργο έχει να επιδείξει;

Η φάμπρικα με τις διαιτησίες

Και τι θα γίνει, τέλος πάντων, με αυτή τη φάμπρικα; Να αλλάζουν οι μελέτες μόνιμα προς όφελος των εργολάβων και όταν εκείνοι είναι οι υπαίτιοι των καθυστερήσεων να παίρνουν αποζημιώσεις μέσα από τις ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ! Όπου ποτέ το Δημόσιο δεν έχει κερδίσει διαιτησία με εργολάβο, ενώ το εξωφρενικό είναι πως οι κατασκευαστές εκπροσωπούνται απέναντι στο Δημόσιο με πρώην πρωθυπουργούς και προβεβλημένους νομικούς που σχετίζονται έμμεσα ή άμεσα με το κράτος και τη δομή της εξουσίας! Τι έχει να πει για όλα αυτά ο κατά τα άλλα λαλίστατος (ΟΑΣΘ) κ. Σπίρτζης;

Στην ίδια Κατηγορία


Το Axiaplus, θεωρεί δικαίωμα του αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Facebook. Εντούτοις, τονίζουμε ρητά πως δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.

σχόλια