Δύο νέα βιβλία από τις εκδόσεις Ταξιδευτή

154

Δύο σημαντικοί, βραβευμένοι συγγραφείς μας εμπιστεύτηκαν τα νέα τους μυθιστορήματα!
Η Φωτεινή Μυλωνά, εκπαιδευτικός – λογοτέχνης (βραβεία Κύκλου ελληνικού παιδικού βιβλίου και Γυναικείας λογοτεχνικής συντροφιάς)
Ο Θάνος Κανούσης ηθοποιός – μουσικός παραγωγός με τρία μυθιστορήματα πίσω του

Το τανγκό της μοναξιάς

Πώς είναι άραγε να εξουσιάζει κανείς συναισθηματικά τον άλλο μέσα από το Διαδίκτυο;
Κι εμείς; Έχουμε, άραγε, το μέγεθος που νομίζουμε πως αποκτήσαμε μέσα από την χρήση του;
Η εικονική εξουσία που αποκτά κανείς μέσα από την ανωνυμία του διαδικτύου, η χωρίς σκέψη και εκτέλεση ενδόμυχων απωθημένων, φέρνουν ανατροπές στην ισορροπία των σχέσεών μας.
Η Μοναξιά στον κόσμο της εικονικής ευτυχίας, μεγεθύνεται και γίνεται όπλο εκτέλεσης κι αυτοκτονίας, ο νεκροθάφτης των ερωτικών μας επιθυμιών…

Τα πιο πάνω βασάνισαν καταλυτικά τον Μάνο… Τον άλλαξαν!
Μπήκε από περιέργεια να το δει, να το ελέγξει, να επικοινωνήσει εικονικά με ανθρώπους και έγινε και αυτός θύμα της γοητείας του. Ένας φιλήσυχος οικογενειάρχης, έγινε αυτό που δεν ήθελε εξαρχής να γίνει: θύμα του διαδικτύου και των κρυμμένων απωθημένων του!
Όλοι αργά ή γρήγορα θα γίνουμε θύματά του, εκτός και αν οι σχέσεις των ανθρώπων επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Εκτός και αν ο έρωτας βγει και πάλι από την απρόσωπη οθόνη του υπολογιστή και τρέξει στα καταπράσινα λιβάδια της νιότης και της αγνότητάς μας!

Η επιστροφή

Δύο νέοι άνθρωποι!
Ο Χρήστος και η Βασιλική ήταν από εκείνους που «Δίνουν!»
Χρόνια των κοινωνικών αναζητήσεων, των αναγκών να ορθοποδήσει ο τόπος…
Επαρχιώτες κι οι δυο, σπουδαγμένοι δάσκαλοι σε μεγαλουπόλεις της περιφέρειας, γνωρίστηκαν στην Αθήνα.
Πριν προλάβουν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους, στην ευθύνη της ανεξαρτησίας τους, βρέθηκαν παντρεμένοι.
Στα στέφανά τους οι λεμονανθοί μπλέχτηκαν με τα αιχμηρά αγκάθια της ενοχής, μέσα απ’ την οποία οι γονείς τους πρόβαλλαν επιτακτικά τις απαιτήσεις τους απ’ τη ζωή των παιδιών τους.
Το αίμα κι ο πόνος πυροδότησαν έναν πολύχρονο αγώνα εντός τους. Αγώνα αξιών, ιδεών, απόψεων, πίστεων, στάσεων ζωής, ρόλων… Σε έναν επίσης ρευστό κόσμο με τα ίδια ζητούμενα, στο δικό του αγώνα αυτός. Επώδυνη η γέννα του καινούριου κι οι αντιστάσεις πολλές. Κανένας τους δεν έμεινε αλώβητος. Μόνο η Βασιλική όμως, από τους δυο νέους, φανερώνοντας με ταπείνωση την ανημπόρια της, αποφάσισε να αναμετρηθεί με τις πληγές της στην ψυχοθεραπευτική καρέκλα. Μόνο αυτή δέχτηκε να καταδυθεί στο σκοτεινό πηγάδι του υποσυνείδητού της και να ανασυνθέσει, μέσα από τις διάσπαρτες ψηφίδες που ανέσυρε, τον εαυτό της, να βγάλει την αλήθεια του στο φως, ανοίγοντάς του το δρόμο να πορευτεί.
Ο Χρήστος δε θέλησε να απεκδυθεί την πανοπλία της δύναμης πίσω απ’ την οποία έκρυβε μια ζωή τις αδυναμίες του.
Μόνο που εκείνη, αυτή τη φορά, δεν τον έσωσε…

Η Φωτεινή Μυλωνά Ραΐδη γεννήθηκε στο Μεσολόγγι. Κάποια στιγμή, στα νιάτα της, το εγκατέλειψε πιστεύοντας για πάντα. Πολύ γρήγορα όμως διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε άλλος τόπος ιδανικότερος απ’ αυτόν για να κάνει την έξοδό της κι επέστρεψε.
Διάλεξε να γίνει δασκάλα για να είναι κοντά στα παιδιά. Αυτά φρόντισαν να διατηρήσει ατόφια την αλήθεια της και αυθεντικά τα συναισθήματά της.
Τα πρώτα της βιβλία ήταν για κείνα, με τα πιο πολλά να αφορούν τα παιδιά των πρώτων τριών τάξεων του δημοτικού σχολείου: «Είμαι η Αλίκη», «Ο Μάριος κι η αλεπουδίτσα του», (μία σειρά από έξι βιβλία με διαφορετικούς το καθένα τίτλους), «Μου αρέσει να ταξιδεύω», «Το μαγικό κουμπί».
Δύο από αυτά έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς. Το ένα από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και το άλλο από τη Γυναικεία λογοτεχνική συντροφιά.
Διηγήματά της επίσης έχουν επιλεγεί για τις συλλογές: «Θα ‘θελα τόσα να σου πω, μπαμπά!» και «Ιστορίες που γράφει η ζωή».
Με τα δυο της νεανικά μυθιστορήματα, «Νέα σελήνη» και «Καλημέρα, θάλασσα!». προσπάθησε να συντροφέψει τα παιδιά, που τόσο αγάπησε, στο δύσκολο δρόμο της ενηλικίωσής τους.
«Η Επιστροφή» είναι το πρώτο της μυθιστόρημα για μεγάλους.

Στην ίδια Κατηγορία


Το Axiaplus, θεωρεί δικαίωμα του αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Facebook. Εντούτοις, τονίζουμε ρητά πως δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.

σχόλια