Για διπλασιασμό του εισιτηρίου (2,80 ευρώ), προειδοποιούν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς!

483

Το ενδεχόμενο διπλασιασμού του ενιαίου εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών από το 1,40 ευρώ που είναι σήμερα στο 2,80 καταγγέλλουν σε επιστολή τους προς το επιβατικό κοινό οι ηλεκτροδηγοί και οι εργαζόμενοι κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Σε μια προσπάθεια να εξηγήσουν τους λόγους των κινητοποιήσεών τους τονίζουν ότι αν το εισιτήριο δεν είναι κερδοφόρο «κανένας ιδιώτης δε θα ενδιαφερθεί για ολική εξαγορά, συμμετοχή στη μετοχική σύνθεση ή ΣΔΙΤ για τις νέες επεκτάσεις της γραμμής 4».

Ζητούν τη συμπαράσταση του επιβατικού κοινού αλλά και την ενεργό συμμετοχή στον αγώνα για τη διαφύλαξη της δημόσιας περιουσίας και τη διατήρηση του κοινωνικού χαρακτήρα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.  Το Σωματείο Ηλεκτροδηγών της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) υποστηρίζει ότι μετά το 2008 κάθε σχέση ανάμεσα στο πραγματικό κόστος και στην τιμή του εισιτηρίου έχει χαθεί.

Παραθέτει τα παρακάτω παραδείγματα:

 –  Διαδρομή Ελευσίνα-Χαιδάρι με λεωφορείο, μετεπιβίβαση στο σταθμό μετρό «Αγία Μαρίνα»-αποβίβαση στο Κορωπί (διαδρομή περίπου 50 χιλιομέτρων) έχει κόστος εισιτηρίου 1,40 ευρώ.
– Σύνταγμα-Αεροδρόμιο με λεωφορείο (περίπου 32 χιλιόμετρα): κόστος εισιτηρίου 6 ευρώ.
– Σύνταγμα-Αεροδρόμιο με μετρό (περίπου 32 χιλιόμετρα): κόστος εισιτηρίου 10 ευρώ.

 

Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν πως το διάστημα 2013-2015 δεν κατεβλήθησαν στη ΔΕΗ 25 εκατομμύρια ευρώ με αποτέλεσμα τα περσινά πλεονάσματα να γίνουν ελλείμματα. Εν τω μεταξύ ο αρμόδιος υπουργός αναμένει πόρισμα για τα 12 εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα στο κλείσιμο του ταμείου για τα εισιτήρια.

Στην ίδια Κατηγορία


Το Axiaplus, θεωρεί δικαίωμα του αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Facebook. Εντούτοις, τονίζουμε ρητά πως δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο.

σχόλια